تفاوت قبل ازدواج و بعد از ازدواج زوج هاي ايراني
نوشته شده توسط : حامد

قبل ازدواج

 

پسر: بالاخره موقعش شد. خيلي انتظار كشيدم.

دختر: ميخواي از پيشت برم؟

پسر: حتي فكرشم نكن!

دختر: دوسم داري؟

پسر: البته! هر روز بيشتر از ديروز!

دختر: تا حالا بهم خيانت كردي؟

پسر: نه! براي چي ميپرسي؟

دختر: منو ميبوسي؟

 

پسر: معلومه! هر موقع كه بتونم.

 

دختر: منو ميزني؟

پسر: ديوونه شدي؟ من همچين آدميام؟!

دختر: ميتونم بهت اعتماد كنم؟!

پسر: بله.

دختر: عزيزم!

وووووووووووووو!!!!!

 

 

 

 

               بعد از ازدواج

  
   
كاري نداره! از پايين به بالا بخون





:: بازدید از این مطلب : 394
|
امتیاز مطلب : 116
|
تعداد امتیازدهندگان : 34
|
مجموع امتیاز : 34
تاریخ انتشار : 7 / 12 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
f.h در تاریخ : 1390/1/16/2 - - گفته است :

می دانم که خسته شده ای

می دانم که تاب ماندن نداری

می دانم قصدت رفتن است

برو که دیگر وقت رفتن شده !

تو پرنده هستی و من گل

خاصیت پرنده رهایی و رفتن و پریدن است

و بخت گل ماندگاری و اسارت خاک و پرپر شدن

برو و حتی نگاهی به پشت سرت نکن که

دلم بیش از این نلرزد !

اگر بگویی خداحافظ جوابت را نمی دهم

فقط رفتنت را تماشا می کنم

نگو خداحافظ که پل برگشتنت ویران می شود !

برایت پلی می سازم از جمله « به امید دیدار دوباره »

که اگر خواستی برگردی راهی برای برگشتنت باشد

برو و یادت باشد که اینجا همیشه قلبی به خاطر تو در طپش است

هر چند که می دانم فراموشم میکنی

فراموش میکنی کسی را

که با تمام وجود دوستت دارد

عزیزم می دانم

که مرا فراموش میکنی . . .
دوست دارم......


/weblog/file/img/m.jpg
fatemeh در تاریخ : 1390/1/12/5 - - گفته است :
سکوت سرد فاصله ها تنم را می لرزاند

وقتی به نبودنت فکر می کنم

می سوزم به یاد روزهایی که

بودنت را نفهمیدم...

/weblog/file/img/m.jpg
محمد پارسا در تاریخ : 1389/12/8/0 - - گفته است :
سلام عزیز. فقط میخوام بگم بعدش اینطور نمیشه..بلکه بیشترم میشه. چون تجربه کردم..

/weblog/file/img/m.jpg
rahgozar در تاریخ : 1389/12/7/6 - - گفته است :
faghat badesh intor nist. ghablesh ham hamintore. shak nakon


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: